علمی

معرفی 5 تا از بهترین برندهای ایرانی کابل آلومینیوم

معرفی 5 تا از بهترین برندهای ایرانی کابل آلومینیوم

در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 تا از بهترین برندهای ایرانی کابل آلومینیوم بپردازیم.

کابل آلومینیوم نوعی کابل است که هادی آن از جنس آلومینیوم می باشد. آلومینیوم یک فلز سبک و ارزان است که رسانایی الکتریکی مناسبی نیز دارد. از این رو، کابل آلومینیوم برای کاربردهایی که نیاز به کابل‌های سبک و مقرون به صرفه وجود دارد، مناسب است.

کابل‌های آلومینیومی کاربردهای گسترده‌ای در صنایع مختلف دارند. این کابل‌ها برای انتقال انرژی الکتریکی در زیر زمین، فضای باز و ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. کابل‌های آلومینیومی همچنین در صنایع خودروسازی، هواپیماسازی و ساخت و ساز استفاده می‌شوند.

برترین برندهای کابل برق آلومینیوم

صنعت سیم و کابل در ایران، یکی از صنایع مهم و استراتژیک است که نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های برق و ساختمان ایفا می‌کند. از این رو مشتریان، در نظرسنجی‌های مختلف، به برخی از برند های کابل آلومینیوم ایران، امتیازات بالایی داده‌اند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. این امتیازات، بر اساس عواملی مانند کیفیت محصولات، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان، محاسبه شده‌اند.

معرفی 5 تا از بهترین برندهای ایرانی کابل آلومینیوم بر اساس نظر مشتریان :

 الکتریک خراسان (افشار نژاد)

شرکت صنعتی افشار نژاد خراسان، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان سیم و کابل در ایران، در سال ۱۳۴۵ در شهر مقدس مشهد تاسیس شد. این شرکت، با بیش از نیم قرن تجربه، نقش مهمی در توسعه صنعت سیم و کابل در ایران ایفا کرده است. شرکت صنعتی الکتریک خراسان، در ابتدا با تولید سیم‌های برق قیر اندود فعالیت خود را آغاز کرد. در سال‌های بعد، با توسعه فعالیت‌های خود، به تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف، از جمله سیم‌های و کابل‌های ساختمانی، کابل‌های افشان، کابل‌های کنترل و قدرت، سیم‌های خودرو، کابل‌های شیلددار مسلح و غیر مسلح، کابل آلومینیوم ، مخابراتی، آیفونی، مقاوم در برابر آتش و حرارت و هالوژن فری و… پرداخت.

شرکت صنعتی الکتریک خراسان، با برخورداری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و دانش فنی روز، محصولات متنوع و باکیفیتی را تولید می‌کند. این محصولات، مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌شوند و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شوند.

 کابل البرز

شرکت کابل البرز، یکی از برترین تولیدکنندگان انواع کابل در ایران، در سال ۱۳۵۷ با نام سیکاب تاسیس شد و پس از سال ۱۳۵۷ به کابل البرز تغییر نام داد. این شرکت، در زمینه تولید کابل‌های فشار متوسط ​​تا ۳۳ کیلو ولت و فشارقوی تا ۱۲۳ کیلو ولت پیشرو است.

شرکت کابل البرز، با تلاش و کوشش کارکنان خود، به عنوان یکی از بهترین‌های تولید کابل در ایران شناخته می‌شود. این شرکت، با تولید محصولات باکیفیت و با ارزش افزوده، نقش مهمی در توسعه صنعت برق در ایران ایفا می‌کند.

مشاهده و خرید انواع کابل آلومینیومی ؛ تنوع گسترده و کیفیت بالای محصولات در تابان صنعت

 آلوم کابل کاوه

شرکت آلوم کابل کاوه، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیم و کابل و یکی از برترین برندهای کابل برق آلومینیوم در ایران است که در سال 1390 تاسیس شد. این شرکت با بیش از یک دهه تجربه، محصولات متنوع و باکیفیتی را مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌کند.

شرکت آلوم کابل کاوه، طیف گسترده‌ای از محصولات سیم و کابل را تولید می‌کند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • کابل‌های فشار ضعیف مسی، آلومینیومی، آرموردار
  • کابل‌های هوایی روکش دار 20 و 33 کیلو ولت
  • انواع هادی‌های آلومینیومی ACSR و AAAC-AAC
  • انواع کابل‌های خود نگهدار پنج و شش سیمه

این محصولات مطابق با استانداردهای ملی ایران (ISIRI) و استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند. همچنین، شرکت آلوم کابل کاوه دارای گواهینامه‌های ISO 9001:2015، 14001:2015 و 45001:2015 از شرکت توف نورد است.

شرکت آلوم کابل کاوه، با تمرکز بر بازارهای صادراتی، سهم به سزایی در تامین محصولات مورد نیاز کشورهای همسایه دارد.

 شهاب جم

شرکت شهاب جم، در سال 1369 تاسیس شد. این شرکت با برخورداری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و دانش فنی روز، طیف گسترده‌ای از محصولات سیم و کابل را تولید می‌کند که شامل انواع سیم و کابل‌های مسی و آلومینیومی با مقطع فشار ضعیف و همچنین انواع کابل‌های فرمان، ابزار دقیق، شیلد، خودنگهدار، سیم‌های هوایی و… می شود.

شرکت شهاب جم، با تمرکز بر صادرات، سهم به سزایی در تامین محصولات مورد نیاز کشورهای همسایه دارد. این شرکت در حال حاضر، به کشورهای افغانستان، عراق، بلغارستان، ارمنستان و گرجستان صادرات دارد.

کاویان سیم بیهق

شرکت کاویان سیم بیهق، یکی برترین برندهای کابل برق آلومینیوم در کشور است که در سال 1388 تاسیس شد. این شرکت، با تولید انواع سیم و کابل برق و مخابراتی، نیاز واحدهای صنعتی و پروژه‌های عمرانی را تامین می‌کند. شرکت کاویان سیم بیهق، در طول سال‌های فعالیت خود، دامنه فعالیت‌های خود را گسترش داده است. این شرکت، در حال حاضر، با ظرفیت تولید سالانه 2400 تن مفتول مس، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیم و کابل در ایران است.

شرکت کاویان سیم بیهق، همواره به کیفیت محصولات خود و رضایت مشتریان اهمیت می‌دهد. این شرکت، برای اطمینان از کیفیت محصولات خود، آزمایش‌های متعددی را انجام می‌دهد. همچنین، شرکت کاویان سیم بیهق، همواره به دنبال راه‌هایی برای بهبود کیفیت محصولات خود و ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.

سخن پایانی

این برندها، محصولات خود را با طیف گسترده‌ای از مشخصات و ویژگی‌ها، مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی، تولید می‌کنند. همچنین این برندها، برترین برندهای کابل برق آلومینیوم می باشند و دارای گواهینامه‌های کیفیت معتبری هستند که نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات آنها است.

این نکته را فراموش نکنید که در انتخاب کابل آلومینیوم، علاوه بر برند، به عوامل دیگری مانند کیفیت مواد اولیه، کیفیت ساخت، و استانداردهای مورد استفاده نیز باید توجه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *